• marzo 8, 2014
La Geologia.

Aquest episodi abasta des del principi dels temps fins que l’espècie dels Humans va aparèixer sobre la Terra.

Caldrà que sapiguem resumir els successos d’aquest llarguíssim període de temps i presentar-los de manera que nens i joves recordin per sempre les principals etapes en l’evolució del nostre planeta.

Busquem que, quan viatgin i observin unes roques o un tall en el terreny, comprenguin que allò va ser realment el fons del mar, o el delta d’un riu desaparegut, o uns esculls de corall, o el producte de l’activitat d’un vell volcà.

Els explicarem com es va formar la sal que s’amaga a la Terra, i les històries de velles salines.

I donarem a conèixer a tothom la sal de Imón, una sal puríssima… una sal que des de fa milions d’anys espera tancada en les entranyes de la Terra a que tornem a explotar-la, que la portem de nou a les nostres taules.

Els geòlegs, els enginyers experts en aquestes matèries, els aficionats, tots ells han de col·laborar amb la Fundació Aurora per donar a conèixer els nens i els joves els secrets de la Terra. Alguns se sentiran atrets per aquests coneixements, i de majors es dedicaran a les professions relacionades amb l’explotació dels seus recursos.

Pàgina següent

La Química

La Química.

La sal ens donarà l’oportunitat de donar a conèixer a nens i joves…